Opdrachtgever: Paasactie van The Happy Activist en Heldergroen voor Restore Festival.
Functie: DesignÂ
Opdracht: Winnaar van de Paasactie, georganiseerd door The Happy Activist in samenwerking met Heldergroen, ontving een gratis huisstijl voor het Restore Festival.
Restore Festival is het eerste festival dat terug wil geven aan de natuur. Het maakt gebruik van de natuurlijke omgeving, verkoopt lokale producten en brengt muziek, kunst en cultuur op een milieubewuste manier.
Ze zochten een huisstijl met een robuuste maar kleurrijke uitstraling, maximale herkenbaarheid en een positieve sfeer.
Restore Festival is het eerste festival dat terug wil geven aan de natuur. Het maakt gebruik van de natuurlijke omgeving, verkoopt lokale producten en brengt muziek, kunst en cultuur op een milieubewuste manier.
Ze zochten een huisstijl met een robuuste maar kleurrijke uitstraling, maximale herkenbaarheid en een positieve sfeer.
Uitwerking: Een kleurrijk ontwerp met een groen hartje, speelse vormen en een stoer lettertype. Het logo is beschikbaar in diverse formaten en kleuren, geschikt voor verschillende materialen zoals posters, vlaggen, polsbandjes en shirts.