Klant: Adidas
Functie: Creatie ism Daniel Koks en Marcel Haasdijk.
Vraag: Adidas zocht een media-/contentpartnership met LINDA.meiden. Om zo aansluitend op hun merkcampagne aandacht te genereren voor hun nieuwe producten, Zowel inclusiviteit & diversiteit in sport (vanuit het merk), training & fitness (vanuit Bra Revolution) als hardlopen, energie/ conditie en stijl (vanuit Ultraboost22) spelen een rol in de communicatie. ‘Winning with women’ is de rode draad.
Adidas wilde een media-/contentpartnerschap met LINDA.meiden om aandacht te vestigen op hun nieuwe producten: Ultraboost22 en de Bar revolution. Inclusiviteit, diversiteit in sport, training & fitness, en stijl spelen een rol, allemaal gericht op 'Winning with women'.
Uitwerking: De 37ste LINDA.meiden-editie werd gelanceerd met het thema 'Baas in eigen Broekje', gericht op het voorkomen van grensoverschrijding. Influencer Quinty Misiedjan was de woordvoerder. We creëerden de 'Baas in eigen sportbroekje' campagne, inclusief een LINDA.meiden originele videoserie. Gastheer Quinty presenteerde 3 afleveringen waarin (sportieve) taboes werden doorbroken. Ze besprak stellingen met Xan (tophockeyster), Kimberly (para-atleet), Amaka (influencer en work-out liefhebber) en Joann (model).